The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Paper flowers~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Babs

Babs


Aantal berichten : 41
Tokens : 26

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyzo nov 18, 2012 6:06 am

Paper flowers~ Fellin

I linger in the doorway
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops, as they’re falling, tell a story

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me


Zwijgend hees Fellin zich op het hek van de boerderij van haar en haar zus. Nyxerinn zou vast wel bezig zijn met de paarden, iets wat Fellin tot nog toe geweigerd had. Misschien was haar angst voor paarden wel irrationeel, maar het zij zo. Zwijgend liet ze een bloem tussen haar vingers doorglijden, eentje die ze net geplukt had. Een zachte zucht rolde over haar lippen. Zou Nyx boos zijn dat ze de paarden weer in de steek gelaten had? De bloem viel uit haar vingers en ze keek zwijgend toe hoe hij naar de grond viel. Ze liet zich weer van het hek zakken en boog naar voren om hem op te pakken, maar verstarde toen er een schaduw over haar heen viel. Geschrokken keek ze op, woorden bleven in haar keel steken.

{+Taylor}

Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyzo nov 18, 2012 6:09 am


Zijn handen gleden zachtjes over de zwarte vacht van de hond heen. Zijn donkerbruine ogen staarden naar het landschap terwijl hij nog meer tegen de boom aan leunde. "District 10.. Ik kan trots zijn dat ik hier ben geboren." Hij wist niet hoe de andere districten eruit zagen, maar dit was gewoon een prachtig gebied. Zijn ogen gleden naar een meisje dat over een hek heen klom en zachtjes liep hij erop af. De dame leek te schrikken van hem en keek hem geschrokken aan. "Sorry, liet ik je schrikken?" Lachte hij haar vriendelijk toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Babs

Babs


Aantal berichten : 41
Tokens : 26

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyzo nov 18, 2012 6:12 am

Paper flowers~ Fellin

I linger in the doorway
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops, as they’re falling, tell a story

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me


Ietwat wantrouwig keek Fellin omhoog naar de voor haar onbekende persoon. Haar vingers had ze nog steeds om de bloem gekruld. "Liet ik je schrikken?" Luidde de vraag van de jongeman. Voorzichtig rees Fellin omhoog uit haar voorover gebogen positie, waarna ze haar blik ietwat verlegen neersloeg. "Nee.." Zei ze, op een ietwat zachte toon, "Maar wat doe je hier? Woon je hier in de buurt?" Ze frutselde wat nerveus met de bloem in haar vingers, een ietwat nerveus en verlegen gebaar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyzo nov 18, 2012 6:16 am


Een glimlach stond op het gezicht van de jongeman terwijl zijn donkerbruine ogen in de ogen van het meisje keken. "Nee.." Antwoordde ze al snel op zijn vraag. Hij knikte rustig en leunde ietwat tegen het hekje aan. "Maar wat doe je hier? Woon je hier in de buurt?" Zijn ogen gleden naar haar vingers, die frutselden met de bloem in haar handen. Hij grinnikte zachtjes en schudde met zijn hoofd. "Niet echt, nee. Ik woon een heel eind verderop, had even zin om een flinke wandeling met een van mijn honden te nemen." Zijn ogen gleden over het gebied heen. "Maar het ziet ernaar uit dat hij de benen heeft genomen, zal waarschijnlijk weer terug zijn naar de boerderij, Ik neem aan dat jij hier woont?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Babs

Babs


Aantal berichten : 41
Tokens : 26

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyzo nov 18, 2012 6:20 am

Paper flowers~ Fellin

I linger in the doorway
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops, as they’re falling, tell a story

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me


Een glinstering van interesse glom eventjes op in Fellin's lichte blauwe ogen toen de jongen het over honden had. Dat waren nou dieren waar Fellin gek op was, samen met katten en andere kleinere dieren. Grotere dieren vond ze echter weer helemaal niks. Nog altijd bleef het jonge meisje haar nerveuze trekjes houden. "Hm... Ik hoop maar dat je hond dan inderdaad veilig is.." Murmelde ze zachtjes, waarna ze opkeek, "Ja.. Ik woon hier.. Samen met mijn grote zus," Beantwoorde ze de vraag van de jongen. Maar heel erg veel informatie liet ze niet los, ze was niet een vreselijk open persoon.

Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyzo nov 18, 2012 6:25 am


Hij liet zijn blik vallen op de plek waar het meisje vandaan kwam. Terwijl hij lichtelijk afwezig ernaar staarde. "Hm... Ik hoop maar dat je hond dan inderdaad veilig is.." Hij grinnikte zachtjes. Was ze bezorgt? "Dat weet ik wel zeker. Het is een sterk beest." Glimlachte hij haar toe, waarna hij zijn blik weer op het gebied richtte. "Ja.. Ik woon hier.. Samen met mijn grote zus," Zachtjes knikte hij en maakte hij een zacht geluidje. "Wat voor dieren hebben jullie? Paarden? Honden?" Zijn stem klonk geïnteresseerd. Soms, heel soms, hield hij er gewoon van om vragen aan anderen te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Babs

Babs


Aantal berichten : 41
Tokens : 26

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyzo nov 18, 2012 6:36 am

Paper flowers~ Fellin

I linger in the doorway
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops, as they’re falling, tell a story

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me


Ze schuifelde wat nerveus met haar voet over de grond heen en keek omhoog naar de jongen. "Dat weet ik wel zeker. Het is een sterk beest." Zei de jongen en Fellin knikte wat timide als antwoord, waarna ze haar blik weer op de bloem die ze vast had richtte. Ze keek echter weer op toen de jongen weer een vraag stelde. "Wat voor dieren hebben jullie? Paarden? Honden?" Ze glimlachte eventjes zwakjes, "Mijn zus heeft paarden, samen hebben we geiten en een hond en ikzelf.. ik heb een kat." Zei ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyzo nov 18, 2012 6:42 am


"Mijn zus heeft paarden, samen hebben we geiten en een hond en ikzelf.. ik heb een kat." Hij knikte. Dus haar zus had paarden, en zij een kat? Wat leuk. Hij keek naar een weiland waar koeien stonden te grazen, vast van een ander gezin. "Ik zou niet meer weten hoeveel dieren ik heb. Het zijn er zoveel geworden, maar ze vullen mijn leven." Grinnikte hij zachtjes. "Ik zou niet weten wat ik moet doen als ik naar die verschrikkelijke Spelen moet, Dan staan die arme dieren daar alleen." Hij keek naar de lucht. "Denk jij er wel eens over? Over hoe .. egoïstisch het capitool wel niet is?" Zuchtte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Babs

Babs


Aantal berichten : 41
Tokens : 26

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyzo nov 18, 2012 11:33 pm

Paper flowers~ Fellin

I linger in the doorway
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops, as they’re falling, tell a story

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me


Fellin verstijfde duidelijk toen de onbekende jongen het over de spelen begon te hebben en haar vingers begonnen licht te trillen van nervositeit. "Ik zou niet weten wat ik moet doen als ik naar die verschrikkelijke Spelen moet, Dan staan die arme dieren daar alleen." Hij keek naar de lucht. "Denk jij er wel eens over? Over hoe .. egoïstisch het capitool wel niet is?" Ze wriemelde wat nerveus met haar vingers. "Ik.. ik denk daar liever niet over na.." Murmelde ze, ietwat nerveus, met de mentaliteit 'als ik er niet aan denk, bestaat het ook niet'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyma nov 19, 2012 7:46 am


"Ik.. ik denk daar liever niet over na.." Klonk haar stem zacht. Hij keek haar recht in haar ogen en knikte begrijpend. "Dat kan ik begrijpen," Zei hij, terwijl hij zijn laatste woorden bijna inslikte. "Ik denk er het liefst ook niet over na." Een beetje afwezig keek hij weg van het meisje, terwijl hij een diepe zucht slaakte. Als een van zijn geliefden daar toch heen moest, hij zou niet weten hoe hij dan reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Babs

Babs


Aantal berichten : 41
Tokens : 26

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyma nov 19, 2012 10:30 am

Paper flowers~ Fellin

I linger in the doorway
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops, as they’re falling, tell a story

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me


Het nerveuze viel langzaam toch iets weg naarmate Fellin wat meer op haar gemak raakte, ze zat niet meer met de bloem te prutsen of met haar voeten te schuifelen. Sterker nog, het plantje hing nu losjes in haar dunne vingers. "Dat kan ik begrijpen," Zei de jongen, Fellin besefte zich ineens dat ze nog niet eens wist hoe hij heette. "Ik denk er het liefst ook niet over na." Vervolgde hij. Eventjes bleef Fellin aarzelend stil, maar daarna stelde ze voorzichtig een vraag, "Hoe heet je?" Hierna viel ze op een bijna geschrokken manier stil, de vraag was wel heel erg buiten de context, of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyma nov 19, 2012 10:34 am


Langzaam aan voelde het meisje zich meer op haar gemak bij hem. Wat hem een rustgevend gevoel gaf op de een of andere manier. Dat betekende dat ze waarschijnlijk haar verlegenheid bij hem snel zou overwinnen of al overwonnen had. "Taylor" Antwoordde hij rustig op haar vraag. Terwijl hij er niet op lette dat haar blik nogal geschrokken keek, bang dat hij de vraag raar vond. "En jij?" Ging hij gewoon door, zijn donkerbruine ogen op die van haar gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Babs

Babs


Aantal berichten : 41
Tokens : 26

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyma nov 19, 2012 10:37 am

Paper flowers~ Fellin

I linger in the doorway
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops, as they’re falling, tell a story

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me


Fellin leunde wat tegen het houten hek aan terwijl ze een zijdelingse blik wierp op de onbekende jongen, die zich al snel voorstelde als Taylor. Voorzichtig knikte Fellin eventjes, "Aangenaam kennis te maken, Taylor," Zei ze, terwijl ze haar blik even wat verlegen naar de grond richtte. "Mijn naam is Fellin Ryvain," Vervolgde ze, nog altijd op dezelfde ietwat verlegen toon, aangezien ze iets van zichzelf prijs gaf. Misschien was ze wel iets te beleefd, maar liever te beleefd dan te brutaal, of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptydi nov 20, 2012 6:43 am


Fellin, dat was de naam van het meisje. Met wie hij nu eigenlijk al best wel lang in gesprek was, want de tijd was alweer voorbij gevlogen. "Ook leuk om jou te ontmoeten, en te leren kennen bij naam." Sprak hij even vriendelijk verder, terwijl hij nog steeds rustig tegen het hekje aanleunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Babs

Babs


Aantal berichten : 41
Tokens : 26

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptydi nov 20, 2012 7:16 am

(als ik vanaf mijn tablet post, kan ik mijn sheet niet gebruiken)

Fellin glimlachte ietwat verlegen en boog haar hoofd eventjes als erkenning van zijn woorden. "Aangenaam kennis te maken." zei ze met dezelfde gezichtsuitdrukking op haar gezicht. Hierna viel ze weer ietwat ongemakkelijk stil, zoekende naar een gespreksonderwerp. "Heb je mijn zus al eens ontmoet?" Vroeg ze uiteindelijk, bij gebrek aan inspiratie voor een gespreksonderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Emptyvr nov 23, 2012 9:49 am


Zijn haren gleden door zijn donkerbruine, bijna zwarte, haren heen terwijl hij wachtte tot Fellin weer begon te spreken. Vragen had hij niet meer, en een nieuw onderwerp wist hij even niet te verzinnen. Nu was het haar beurt om een vraag te stellen, en dat had ze al snel door. "Uhm.. Ik zou het niet echt weten, hoe heet ze?" Haar zus? Ze leek wel op iemand die hij ooit gezien had, maar of hij haar zo kon herinneren hij zou het niet weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Paper flowers~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper flowers~   Paper flowers~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paper flowers~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: Panem :: District 10-
Ga naar: