The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hellow. ;3

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mother Mary

Mother Mary


Aantal berichten : 45
Tokens : 8

Characters
Characters:

Hellow. ;3 Empty
BerichtOnderwerp: Hellow. ;3   Hellow. ;3 Emptyma nov 26, 2012 8:52 am

Hellow. ;3 Tumblr_me41ihNAel1rse82oo1_500

Hallo allemaal! <3 Ik ben normaal gesproken heel erg slecht in voorsteltopics, maar jullie krijgen een goeie van me. Ik beloof het. :3 Nou, ik ben Marlon. Geboren op 3 januari 1995 in Dordrecht, een stadje vlakbij Rotterdam. ;D Ik zit op dit moment in havo 5 en heb het daar ontzettend naar mijn zin, toch kan ik mijn enthousiasme voor mijn hbo-opleiding die ik na de zomervakantie ga volgen niet onderdrukken. <3 Dit gaat de pabo worden. ;D Ik weet sinds mijn vijftiende dat ik homoseksueel ben en het is net uit met mijn vriend. :c Ach ja, sommige dingen zijn beter zo. Ik ben kassier B bij Albert Heijn, wat inhoudt dat ik een soort leidinggevende functie heb, maar niet de hoofd verantwoordelijke ben. ;D Dit doe ik samen met een super geweldig en gezellig team!

Sinds 2008 ben ik fan van Lady Gaga en sinds 2006 van Rihanna. Beide hebben een ontzettende indruk gemaakt op mijn leven, hun muziek heeft me er door heen gesleurd op momenten dat het slecht met me ging. Ik heb ze ook allebei al meerdere keren live gezien, helaas nog nooit ontmoet, maar ik blijf ervoor vechten dat dat ooit gaat gebeuren.

Dus. Dat was het wel. c: Iemand nog vraagjes? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hellow. ;3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Introduce-
Ga naar: