The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 YHELLOW.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dimphyl

Dimphyl


Aantal berichten : 143
Tokens : 60

Characters
Characters:

YHELLOW. Empty
BerichtOnderwerp: YHELLOW.   YHELLOW. Emptyzo nov 25, 2012 7:55 am

YHELLOW. Tumblr_mdzgv1wR981rlf76eo1_500
Zo. dat was de binnenkomer.


DUS.

Ik ben Dimphy (Gaïa Luitwieler), 18 jaar (24 januari alweer 19.) en zoals je ziet, ik heb een ZAYN MALIK verslaving.
zoiets als dit:
Spoiler:
onbereikbare liefde, pff..


Ik woon in Middelburg, Zeeland, en zit in het eerste jaar van Social Work, op de Hogeschool Zeeland. (HZ university of applied sciences. )
verder werk ik bij de hema, en ben ik net klaar met mijn stage bij slachtoffer hulp.
Interesses; gek op dieren. heb zelf 3 katten(Noah,Sinit&Kio), 1 hond(Pip(pin)), 3 cavia's(Laïa, Binti &Fenn), en 2 aquaria. ik ben ook gek op paarden, maar nadat ik dit jaar 2 x ben gestopt bij verzorgpaarden ivm. tijdgebrek, heb ik het een beetje op een laag pitje staan momenteel. ben begonnen met simpel dressuur rijden, maar 2 jaar geleden begonnen met Western rijden, en daar heb ik mijn hart een beetje aan verloren.

Mijn ouders zijn nog bij elkaar, en ik heb een broertje van 15, Milan.
Verder is het sinds 3 weken uit met de jongen waar ik van hou, waar ik 2,5 jaar mee samen was.. ik mis hem vreselijk, en ik voel me gewoon écht rot erover..

verder ben ik een beetje zoals dit:
Spoiler:
Ik ben serieus de grootste kluns op de wereld. van de trap vallen doe ik ongeveer 3x per week.

Ik loop op het moment de dokter plat, omdat ze bezig zijn met onderzoeken naar Pfeiffer, ze hebben het echter niet in mijn bloed kunnen vinden, maar er is (blijkbaar) ook een variant die ze niet via bloedproeven kunnen aantonen.. whatever. ik snap dat niet.

Ik ben gek op Engels en Frans, die talen vind ik veel leuker dan nederlands.
ik ben gek op muziek. ik luister *don't shoot me* Justin Bieber, One Direction, Conor Maynard, en voor de rest alles dat ik een beetje te luisteren vind.

Verder zul je mij nooit zonder mijn blackberry tegenkomen. (behalve als ik EINDELIJK een nieuwe telefoon heb.)
Toevoegen op Ping(bbm) mag natuurlijk : 27DE5000 .

ik zit veel op pc, aangezien dat op mijn opleiding ook van nodig is.
Ik doe veel spelletjes, zoals op fb, van die boerderij spelletjes xD
En ik doe Fish Tycoon en Farm frenzy, en aan internet ben ik veel te vinden op Fb, twitter(@ Dimphyl), Bokt, Howrse, en aan RPG's natuurlijk. op het moment alleen hier en op BMH. (:

uitgaan doe ik ook graag, ongeveer 2x in de maand aangezien ik dus veel moe ben, en ik ook nog een beetje geld wil overhouden xd

&&& niet te vergeten; ik ben een kleuter. ik kijk spongebob.

qua films ben ik gek op Hungergames, twilight, Harrypotter, Pirates otc., & Lord ot rings.
eurm.. geloof niet dat ik nog veel te vertellen heb...

THE END.
YHELLOW. Tumblr_mdqe0njklZ1rcl5fno1_500

, dus ik ga jullie spammen met gifjes.

Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

nu moet iemand mij alleen nog eens vertellen hoe ik nou een bewegende afbeelding als ava kan krijgen, want dat wil niet lukken. -__-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
YHELLOW.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Introduce-
Ga naar: