The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Winterbourne {RPG}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nathan Sykes ♥

Nathan Sykes ♥


Aantal berichten : 34
Tokens : 0

Characters
Characters:

Winterbourne {RPG} Empty
BerichtOnderwerp: Winterbourne {RPG}   Winterbourne {RPG} Emptyza nov 24, 2012 9:11 am

Winterbourne {RPG} WinterbourneBannerReclame

    Winterbourne is een rpg site waarop alles mogelijk is, of je nou een dier speelt of een mens. Het maakt niet uit, Winterbourne staat voor iedereen klaar.
    Leef je in een warm, koud, dichtbevolkt of dunbevolkt gebied, het maakt niet uit.
    Deze RPG site is een site waarbij elk dier of mens in een land leeft waar magie ooit zijn intrek heeft genomen. En waar dus ook écht alles mogelijk is.

    Naam; Winterbourne
    Soort; RPG
    Onderwerp; Mensen & Dieren
    Omschrijving; Zie de tekst hierboven.
    Link; [http://winterbourne.actieforum.com]http://winterbourne.actieforum.com[/url]
    Button;
    Winterbourne {RPG} Winter10
Terug naar boven Ga naar beneden
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Winterbourne {RPG} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterbourne {RPG}   Winterbourne {RPG} Emptyza nov 24, 2012 9:30 am

Omg, echt zo'n mooie site O_O
Ga mij alleen niet registreren want kan daar niet actief blijven vrees ik, naja, ik twijfel dus nog, maar je mag echt trots zijn op dat forum ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Sykes ♥

Nathan Sykes ♥


Aantal berichten : 34
Tokens : 0

Characters
Characters:

Winterbourne {RPG} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterbourne {RPG}   Winterbourne {RPG} Emptyza nov 24, 2012 9:55 am

Thank you n.n
Het heeft me 2/3 weken gekost voor de skin xD
Ben eerst op een soort werk-aan-een-skin forum begonnen en daarna moest ik nog een week lang werken om alles goed te laten werken en dat het op z'n best eruit zag op dit forum :3

But echt thanks n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Winterbourne {RPG} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterbourne {RPG}   Winterbourne {RPG} Emptyza nov 24, 2012 9:57 am

Ik zou daar nooit het geduld voor hebben, mijn forums zijn dan ook altijd op 1 dag af maar of ze er dan goed uit zien is heel wat anders. Heb mij btw als Issak geregistreerd, kon het niet laten c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterbourne {RPG} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterbourne {RPG}   Winterbourne {RPG} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterbourne {RPG}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Off game :: ○ Forum Promoten-
Ga naar: