The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kneel before me!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
MoonDaughter

MoonDaughter


Aantal berichten : 21
Tokens : 3

Characters
Characters:

Kneel before me! Empty
BerichtOnderwerp: Kneel before me!   Kneel before me! Emptydo nov 22, 2012 9:23 am

Kneel before me! Tumblr_m0y5geYYcH1qbkauho1_r6_500

Howdey Cowboys!
Mijn naam is Sammy en ik heb een hoop bijnamen die varieëren van simpel Sam tot Spamzel (werpt een onschuldige blik op Quinty) c: Je spreekt mijn naam uit als Semmie overigens. Ik ben 15 jaar en ben op 21 juli jarig. Ik woon in Leidschendam, een klein plaatsje in Zuid-Holland. Op dit moment zit ik in mijn examenjaar - 4MAVO. Hierna wil ik nog mijn HAVO afronden, om daarna naar het Grafisch Lyceum Rotterdam te gaan. Ja, ik heb ouders en een broertje van twaalf en ja, ik heb een hond <3

How do I look?
Misschien niet heel belangrijk, maar ach xD Ik ben 1.67 meter lang en stiekem wil ik heel graag net een paar centimeters langer zijn. Ik ben niet dun en niet dik... Normaal, denk ik? o-o Ik heb grijs/groene ogen met een beetje blauw erin en ik heb van nature blond haar maar heb dit op het moment zwart/donkerbruin. Ik heb het hiervoor een tijdlang rood gehad. Qua kleding zie ik er 'modern' uit, of hoe je dat ook kunt zeggen. Alhoewel ik ook van de wat alternatieve zooi en bandshirts hou.

Hobbies and addictions
Oké: Ik ben verslááfd aan Tumblr. Dat is een ding wat zeker is. Verder hou ik heel erg van lezen en films kijken. Mijn Hunger Games obsessie is ondertussen zo groot dat ik alleen al als ik een plaatje zie half ga krijsen en janken. Zo'n overreacting fangirl dus. Als sport doe ik aan Streetdance. Oh, en natuurlijk hou ik van RPG-en. Ik ben een jaar of drie a drie en half geleden begonnen. Ik heb op een hele boel forums gezeten, maar mijn bekendste account is toch wel Pearl op Dream Horses. Misschien ken je me van Monica High - waar ik een noob was - waar ik Regina speelde.
EN IK HOU VAN GIF'S. EN IK HOU VAN JENNIFER LAWRENCE. En ik hou van Twilight, en van schattige dingen als baby-tijgertjes en hondjes. En ik hou van concerten, ijskoffie en het luisteren naar soundtracks.

Muzieksmaak
Ik ben echt dol op muziek <3 Ik kan niet zonder. Hier een lijstje van mijn favoriete bands/artiesten:
- Nightwish (ben naar hun concert geweest april 2012 <3)
- Avril Lavigne (ben naar haar concert geweest september 2011 <3)
- Epica (ga naar hun concert 23 maart 2012 <3)
- ReVamp
- Lady Gaga (ben naar haar concert geweest november 2010 <3)
- Audiomachine
- Heel veel scores en soundtracks
- Evanescence
- Muse
- Kerli
- One Direction
- Linkin Park
- Duran Duran

En héél veel meer.

Well, that was that!
Vragen en alles zijn altijd welkom, ik bijt maar een beetje :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Coffeeswirl

Coffeeswirl


Aantal berichten : 35
Tokens : 0

Characters
Characters:

Kneel before me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneel before me!   Kneel before me! Emptyvr nov 23, 2012 11:09 am

IJs... IJskoffie?
Omg yay C:
ehm ehm ehm ik moet denk ik maar een vraag stellen, houd je van aardbeien? x3
x Cato
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Kneel before me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneel before me!   Kneel before me! Emptyvr nov 23, 2012 11:43 pm

Welkom Sammy ^^'
Lol, Tumblr is en blijf gewoon heel leuk om te doen niet? xD
Ik heb geen vragen of dergelijke, veel plezier op HG.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Cry of Silence

Cry of Silence


Aantal berichten : 49
Tokens : 8

Characters
Characters:

Kneel before me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneel before me!   Kneel before me! Emptyza nov 24, 2012 12:58 am

SPAMZEL + MUSE = I LOVE YOU <'3

Welom hier, veel plezier etc. etc.

xQuinty
Terug naar boven Ga naar beneden
MoonDaughter

MoonDaughter


Aantal berichten : 21
Tokens : 3

Characters
Characters:

Kneel before me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneel before me!   Kneel before me! Emptyzo nov 25, 2012 3:11 am

Thank you guys c:

@ Cato: Aardbeien zijn zo yummy <3 Vooral in de zomer (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Coffeeswirl

Coffeeswirl


Aantal berichten : 35
Tokens : 0

Characters
Characters:

Kneel before me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneel before me!   Kneel before me! Emptyzo nov 25, 2012 4:54 am

Yay totally agreed <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kneel before me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneel before me!   Kneel before me! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kneel before me!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Introduce-
Ga naar: