The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
+24
Epic
HappyEnding
Dimphyl
MoonDaughter
Konata
Coffeeswirl
Marieksel
Daydreamer
Cry of Silence
General Soof
Drake
Iro-Chan
Charlie
Babs
No Name c:
Ayize
theKnightbus
Ilovepeeta
Spell
Nathan Sykes ♥
Hyuna
Rue
AwesomeMissG
Omega
28 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 8:19 am

#Konata: Hahaa, you deserve it! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Konata

Konata


Aantal berichten : 31
Tokens : 0

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 8:21 am

Spell schreef:
#Konata: Hahaa, you deserve it! xD
Whahaha, indeed. :') Ik ben kapot. Kleintjes zijn schattig, maar erg druk en niet snel tevreden. Toch houd ik van ze, hoor. <3 Gelukkig helpt mijn nicht me een beetje met ze rustig houden. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 8:24 am

Konata schreef:
Spell schreef:
#Konata: Hahaa, you deserve it! xD
Whahaha, indeed. :') Ik ben kapot. Kleintjes zijn schattig, maar erg druk en niet snel tevreden. Toch houd ik van ze, hoor. <3 Gelukkig helpt mijn nicht me een beetje met ze rustig houden. :')

Awww :3 Da's wel leuk dan :3 Respect voor je, niet veel mensen hebben zoveel geduld om met kleintjes om te gaan, zeker van onze leeftijd niet ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Konata

Konata


Aantal berichten : 31
Tokens : 0

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 8:28 am

Spell schreef:
Konata schreef:
Spell schreef:
#Konata: Hahaa, you deserve it! xD
Whahaha, indeed. :') Ik ben kapot. Kleintjes zijn schattig, maar erg druk en niet snel tevreden. Toch houd ik van ze, hoor. <3 Gelukkig helpt mijn nicht me een beetje met ze rustig houden. :')

Awww :3 Da's wel leuk dan :3 Respect voor je, niet veel mensen hebben zoveel geduld om met kleintjes om te gaan, zeker van onze leeftijd niet ;o
Haha, zo oud ben ik nog hier, hoor. Ik ben pas 12. :') En thanks! Mijn nichtjes liggen nu in mijn bed bij mijn nicht. Mijn andere nichtje heb ik er maar even met een matras onder gelegd. :') Alleen ga ik even bij ze liggen tot ze slapen. Tot later. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilovepeeta

Ilovepeeta


Aantal berichten : 61
Tokens : 5

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 8:29 am

daarna jij topic maken Sav x Cher
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 8:55 am

#Konata: Nou ja, toch knap, hoor! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Konata

Konata


Aantal berichten : 31
Tokens : 0

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 9:29 am

I DID IT. Ze gaan nu naar huis, ik heb het overleefd. Nu zijn alleen ik, mijn nicht en de rest van de visite er nog. Well, ik ben trots op mezelf. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilovepeeta

Ilovepeeta


Aantal berichten : 61
Tokens : 5

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 11:48 am

oofcourse kan het niet goed gaan, ik heb net geconstateerd dat ik binnen nu en 3 dagen een oorontsteking heb aan mijn linker oor. Dacht ik eindelijk is van die facking oorontstekingen af te zijn begint het gewoon weer, GEWOON WEER.. like fack mn oren, like fack die halamaciet met Chloorgeur. Dat doe ik dus ook niet meer. Zelfs de geur word ik misselijk van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 149
Tokens : 56

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 12:01 pm

Echt balen ik heb dat ook wel eens gehad, maar nooit dat ie zo snel wer terug kwam?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilovepeeta

Ilovepeeta


Aantal berichten : 61
Tokens : 5

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 12:15 pm

ik heb slechte oren, komt door mijn chloorallergie, als ik in aanraking kom met chloor krijg ik een oorontsteking en nog langer contact maakt mijn huis helemaal rood. Ik heb in mn 17 jaroge leven denk al minimaal 25 oorontstekingen gehad (dan heb ik het over dubbelen dus eerst links en dan rechts). Ik hoor links ook maar half.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 149
Tokens : 56

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 12:36 pm

Okay dat is echt erg! Als je dan wilt zwemmen zul je oordopjes in moeten en dan nog kun jij er last van krijgen. Meid ik heb het echt met je te doen! Dat vergeleken met mijn alergie is dat van jouw erger vind ik wel. Ik ben alergische voor huisstofmeid, maar goed ik nies me nog liever een paar gekneuzde ribben dan bijna niks te kunnen horen. Beide niet leuk, maar alle bij ook even erg natuurlijk al heb ik er in de winter minder last van...
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 7:18 pm

#Tessa: Da's heel vervelend voor je! Als 't helpt: Ik heb volgende maand een operatie onder mijn rug, dus dan kunnen we samen even pijn lijden en lekker klagen... ;D

Ik heb geen allergieën, of in elk geval nog niet opgemerkt, maar in de plaats daarvan heb ik genoeg medische problemen xD

--

#Drake: 'k Zal straks bij jou posten, hoor, heb nu geen tijd meer. Voor als je dadelijk denkt dat ik je vergeet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 149
Tokens : 56

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 7:39 pm

Doe maar rustig aan Spell ik ben het inmiddels al gewent. ^^ jammer dat we soms zulke klachten hebben, maar goed dat brengt de mens vaak weer dichter bijeen hetzij dan vaak niet op een leuke manier... Het zal ook niet anders zijn of ze moeten een manier vinden om ons allen van ziektes en lichamelijke klachten kunnen bevrijde. maar ik geloof niet dat ze dat ooit lukken zou. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
theKnightbus

theKnightbus


Aantal berichten : 63
Tokens : 6

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 9:34 pm

Nou ik ben helemaal gewoon hehe. Ik heb eigenlijk allergieën voor huisstofmeid, katten, honden en graspollen & ik hem astma, maar ik heb nergens last van <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 149
Tokens : 56

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 10:07 pm

Mazzeltof! *Beetje jaloers over hier* Maar goed met wat medicatie gaat het wel beter. ^^ Zou je nog bij Deep in to the forrest nog willen reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl


Aantal berichten : 143
Tokens : 60

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 10:08 pm

goeiemorgen. (:
Ik heb een dagje vrij vandaag, mn hoofd is killing me, dus ik ga zo ook maar weer van mn laptop af, want ik denk niet dat dat kleine schermpje er erg goed voor is.. ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
theKnightbus

theKnightbus


Aantal berichten : 63
Tokens : 6

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 11:20 pm

|| Drake Sure :3 Ik zal posten als ik thuis ben. Dat is ongeveer half tien 's avonds. Hmm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl


Aantal berichten : 143
Tokens : 60

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 11:21 pm

ik ga een beetje knutselen voor een 3e char.. weet nog totaal niet wie/wat/waar.. dusja. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
theKnightbus

theKnightbus


Aantal berichten : 63
Tokens : 6

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 11:25 pm

|| Dimphyl Ik wil ook een derde karakter, een meisje dit keer.. Ik moet alleen nog even nadenken.

|| Oh, nice! Presentaties houden! Me likes <3 Ik word echt boos als ik het niet allemaal zelf mag doen ahah no offence <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl


Aantal berichten : 143
Tokens : 60

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 11:27 pm

ik denk aan een jongen met het uiterlijk van Conor Maynard, en dan in district.. ? 10 ofzo? daar zitten dr al een hoop, maar eigk alleen meisjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
theKnightbus

theKnightbus


Aantal berichten : 63
Tokens : 6

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 11:52 pm

||Dimphy Die was toch al bezet? Ik weet niet in welk district ik mijn dame dump.

|| Uh. Het ging zo slecht. Nou ja, waarschijnlijk vond iedereen het goed maar mijn lat ligt like 3 keer zo hoog als die van iemand anders, dus voor mij was ie slecht D:
Terug naar boven Ga naar beneden
General Soof
Moderator
General Soof


Aantal berichten : 90
Tokens : 28

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptydo nov 22, 2012 11:56 pm

Laatste vrije dag voor mij ;-;
Gelukkig is het dan weer weekend x3

Goodmorning peeps :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl


Aantal berichten : 143
Tokens : 60

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptyvr nov 23, 2012 12:00 am

neeh, ik blijf toch maar een beetje bij one direction; het wordt Niall Horan.
moet nu alleen nog een naam bedenken ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 149
Tokens : 56

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptyvr nov 23, 2012 12:18 am

Is goed. ^^ Man wat voel ik me op dit moment toch irritant! Grrrr ik haat die maandelijkse gerotzooi! >,<“
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl


Aantal berichten : 143
Tokens : 60

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Emptyvr nov 23, 2012 1:01 am

omg.. had net alles uitgetypt, kader gemaakt, stopt de router dr mee, dus kan nu weer helemaal opnieuw beginnen -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onzin topic - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onzin topic
Terug naar boven 
Pagina 26 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Het lucht je hart topic
» Feeling empty is not solving the problem. [&CATO] [Topic finished.]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Off game :: ○ Chatbox-
Ga naar: