The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
+20
Konata
HappyEnding
Selcouth
Iro-Chan
1박2일
Myron
General Soof
Ilovepeeta
Omega
Spell
Drake
AppleJuice
Aprilmoon
Mother Mary
jennifer
Nathan Sykes ♥
Dimphyl
Daydreamer
Ayize
No Name c:
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende
AuteurBericht
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:23 am

Dylan niet, hij laat het duidelijk merken x'D
Ach ja, eerst met zeer kwade Cato reageren c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:25 am

#Lisa: Stiekem vindt hij het best leuk, lwolz xD
Terug naar boven Ga naar beneden
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:28 am

Ja natuurlijk, dat merk je wel aan zijn reactie *kuchkuch* x'D
Als ik te ver ga moet je het maar weten te zeggen, soms laat ik mij nu eenmaal iets te veel meeslepen omdat ik mij iets te veel in de personages inleef c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:29 am

#Lisa: Niet erg, ik doe dan soms ook Razz Rose's vrolijkheid was typisch mij, maar deze Rose vind ik ook wel leuk om te bespelen. Ik hoop dat ze niet te verwarrend voor je is met haar plotselinge stemmingswisselen o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:33 am

Nee hoor, vind het best wel grappig eigenlijk x'D *heeft ook eens zo'n personage gehad die meteen helemaal kan omslaan*
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:35 am

Haha, nou ja, ik ben dus in het echte leven ook zo onvoorspelbaar als wat. Meestal wel heel vrolijk, maar soms kan ik echt opeens omslaan ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:37 am

Ghehe, dat ken ik, heb daar soms ook last van maar niet heel hard x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:40 am

Ik ook niet zo heel hard hoor, maar soms kan het dus wel eens gebeuren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:41 am

Dat hebben meeste mensen soms wel eens denk ik x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:44 am

Haha, ja! Ik heb een beste vriend en die doet soms zo vrolijk en dan opeens niet meer... Soms zo onvoorspelbaar dat het bijna vervelend wordt ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:49 am

Ach, beter dan iemand die ik ken die altijd deprie is, dat is gewoon vervelend na een tijd, altijd naast iemand staan die heel de tijd emo doet en bijna nooit lacht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Selcouth

Selcouth


Aantal berichten : 25
Tokens : 6

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:50 am

No Name c: schreef:
Ach, beter dan iemand die ik ken die altijd deprie is, dat is gewoon vervelend na een tijd, altijd naast iemand staan die heel de tijd emo doet en bijna nooit lacht...
+1
Gelukkig heb ik ook een stel hyperblije mensen, dus het compenseert wel een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:52 am

Mijn buik ontploft xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:52 am

#Lisa: Klinkt bekend... Er is bij mij een meisje op school en die doet net alsof ze vrolijk is, terwijl ze op FB kei verwarrende, deprie-statussen zet. En dan zegt ze dat niemand van haar houdt, dat zij geen echte vrienden heeft... En da's heel rottig terwijl je denkt dat je best veel voor haar doet o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:54 am

Spell schreef:
#Lisa: Klinkt bekend... Er is bij mij een meisje op school en die doet net alsof ze vrolijk is, terwijl ze op FB kei verwarrende, deprie-statussen zet. En dan zegt ze dat niemand van haar houdt, dat zij geen echte vrienden heeft... En da's heel rottig terwijl je denkt dat je best veel voor haar doet o.O

Lol, dat ken ik ja xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:56 am

Selcouth@ Gelukkig heb ik er ook zo één, anders zou het gewoon echt een saaie boel zijn, het enige probleem met mij en die vriendin is dat; als iedereen hyper is, zijn wij rustig, is iedereen rustig, dan zijn wij weer te hyper. Ook hebben wij een humor waar sommige mensen (dan vooral één iemand in de klas) niet mee om kunnen gaan en dan boos op ons worden, al vinden wij het dan eerder grappig dat die kwaad worden c:

Freedje@ Hebben we het niet over dezelfde? x'D Cuz degene die ik bedoelt zet altijd deprie statussen op face. Als ze dan iets vrolijk plaats dan zet ze er een triestige smiley bij. Ik snap dat dus echt niets, dat je als mens zo deprie kan zijn? Dat je nooit kan lachen. Echt , toen die nog op mijn school zat en die stond bij mij en mijn vriendinnen werd ik zelf deprie, gewoon door haar, omdat zij dat ook heel de tijd was. c:

Linn@ .....teveel gegeten ofzo? x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Selcouth

Selcouth


Aantal berichten : 25
Tokens : 6

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:57 am

@Lisa: Precies. Hoewel onze humor gewoon is dat de rest van onze klas/de helft van mijn clustervakken dom is. Dus onze humor is gewoon te slim.

@Linn: En daarom heb ik geen Facebook. Too mainstream.

//hipster~
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 7:58 am

#Linn: Oei o.O

#Lisa: Ja, echt zo stom... En dan doen ze net alsof jij nooit je steentje bijgedragen hebt ofzo, maak ik daar een opmerking over, krijg ik al die mensen op m'n dak omdat 'k eens eerlijk m'n mening zeg o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 8:03 am

Freedje@ Mja, dat is waar. word ook gek van die mensen die zich altijd overal mee moeten bemoeien. Als er een ruzie is zijn dat van die mensen die zich er altijd mee komen moeien. Alsof wij onze eigen ruzies niet kunnen oplossen. >3<

Selcouth@ He, dat moet ik onthouden. Als er eens iemand raar kijkt als ik en mijn vriendin nog eens lachen, ga ik gewoon zeggen dat onze humor voor slimme mensen is x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 8:14 am

#Lisa: Soms bemoei ik me ook wel eens met een ruzie als het tegen een van mijn vrienden is, hoor, maar ik ga me niet bemoeien met een ruzie als diegene tegenover me gewoon gelijk heeft. Dan zeg ik dat eerlijk tegen mijne vriend, maar dat ligt er dan ook weer aan wat zij tegen mijn vriend zeggen en zo. Als 't naar schelden overgaat, bemoei ik me natuurlijk wel ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
No Name c:
Moderator
No Name c:


Aantal berichten : 342
Tokens : 75

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 8:18 am

Maar met vrienden verdedigen is heel normaal, maar je hebt van die mensen die andere gaan verdedigen die ze niet eens kennen, dat haat ik vooral, of als ze niet weten waar het over gaat er er ineens tussen komen >3<
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 8:23 am

#Lisa: Ja, daar heb ik ook de schijt aan. Die mensen snoer ik dan ook meteen de mond, eerlijk gezegd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyEnding

HappyEnding


Aantal berichten : 4
Tokens : 0

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 8:25 am

Hallo! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.biz
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 8:26 am

#Resnkeeeee: Halllooow! ;D Wat een leuke ava! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Selcouth

Selcouth


Aantal berichten : 25
Tokens : 6

Characters
Characters:

Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Emptyvr nov 30, 2012 8:26 am

Omnomnom.
Ik heb letterlijk alles voor Kath. Alles behalve een fcking district.
*facepalm'd*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onzin topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onzin topic
Terug naar boven 
Pagina 6 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Het lucht je hart topic
» Feeling empty is not solving the problem. [&CATO] [Topic finished.]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Off game :: ○ Chatbox-
Ga naar: