The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 WazBeertje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ayize

Ayize


Aantal berichten : 104
Tokens : 55

Characters
Characters:

WazBeertje Empty
BerichtOnderwerp: WazBeertje   WazBeertje Emptyvr nov 23, 2012 11:19 am

“They call me Raccoon, they call me Lightning obsessed..”
“..they call me...”
Wazz
» Naam: Wazoula
» Bijnamen: WazBeer, Wazilikie, Raccoon, Wazzy, ...
» Geslacht: Vrouw
» Leeftijd: 17
» Land: Nederland
» School: Ik doe vwo 5 over nu
» Lengte: 1.68 m
» Haarkleur: Origineel bruin, nu wijnrood met roze en turkooise lok
» Oogkleur: Groen
» Mijn DeviantArt: http://wazilikie.deviantart.com/

» Zo dat was een klein beetje random info over mij. Laat ik maar beginnen met mijn hobby's. Ik ben gek op paardrijden, lezen, tekenen, schrijven, gamen, zwemmen, zingen en natuurlijk RPGen. Paardrijden heb ik zo'n 5 jaar gedaan en ik ben momenteel even gestopt. Hoewel twee van mijn vriendinnen beide een eigen paard hebben, waar ik op mag rijden als ik een keer zin heb. Tekenen doe ik ook zeer graag, ik heb ook een deviantart account, die zal ik even neerzetten aan het eind van dit voorstel topicje. Lezen, schrijven en RPGen hoort natuurlijk wel bij elkaar. Momenteel lees ik vooral Fanfictions. Zingen, tja, spreekt voor zich. Ik doe er verder niet iets mee ofzo. En dan gamen.. well iedereen in mijn omgeving weet dat ik gamen leuk vind. Geen 'call of duty' ofzow, maar met FinalFantasy, Assassins Creed, Spyro en games van films kan je mij wel blij maken. FinalFantasy is toch wel mijn favoriet op het moment, hoewel dat er eigenlijk al 5 jaar in zit xD

» Ik woon samen met mijn ouders en mijn jongere broertje van 15. Sinds vorige vakantie heb ik mijn eigen kamer. We wonen in Amsterdam, dus niet zo'n groot huis. Toch is het erg gezellig en knus. Mijn ouders en broertje houden allemaal van gamen, daarom hebben we ook een flinke collectie aan spelletjes. Mijn moeder is film verslaafd, vandaar de stapels dvd's. Ik zelf ben ook gek op film kijken. Mijn school is maar 6 minuten fietsen vanaf mijn huis, lekker dichtbij dus.

» Heb ik huisdieren? Ja, die heb ik. Waz is in het bezit van 3 katten en een hond. We hebben 2 poezen en 1 kater. De oudste poes heet Odette en is 12 jaar oud, de jongere heet Sietse en is bijna 9. De kater heet Atreyu en hij is ook bijna 9. Oe twee van bijna 9, related? Yes. Atreyu en Sietse zijn broer en zus, Odette is hun tante. We hebben ze allemaal van een goede vriend van mij, die steeds nestjes had thuis. Ik ben zelf gek op katten en eigenlijk toch meer een kattenmens dan een hondenmens. Dat betekend echter niet dat ik niet gek ben op mijn hondje Aiyanna. We hebben haar een jaar geleden geadopteerd vanuit een opvang in Polen. Ze is 3 tot 5 jaar oud. Toen ze hier net was, was ze vreselijk bang, maar gelukkig is dat heel veel minder geworden.

» Mijn eerste RPG was Blue Moon Horses, alleen dan de versie op een andere host site dan actieforum. Helaas ging die site weg en dus ook alle fora erop. Hierdoor was ik gedwongen iets nieuws te zoeken en kwam terecht op WS. Ik heb 3 jaar op WS gezeten en kom nu nog af en toe online. Mijn totale RPG ervaring is ongeveer 5 jaar. Verder heb ik op nog heel veel kleine fora gezeten. Waar je me nu actief kan vinden: Hier, Blue Moon Horses, Warrior Cats en JAF. :3

» Ik heb een (FFXIII(-2)) Lightning obsessie, zoals jullie wel weten. (En ja ik ben een HopuRai fan) Ik speel haar al in katten vorm, gewoon als mens, als paard, als wolf. Gaat dat niet vervelen? Gek genoeg, nee. xD Ik ben wel vaker fan van dingen, maar dit gaat toch wel erg lang door. Komt denk ik ook omdat ik het spel ben gaan spelen in een erg moeilijke periode en ik serieus erg veel steun vond in het spelen ervan.

» Sinds een tijdje kijk ik anime. Ik heb Fruits Basket een hele tijd geleden al gezien, maar ik ben nu ook bezig aan Sword Art Online en D. Gray-Man. Helemaal gek op de laatste, vooral Allen en Tyki <3 Mijn plannen zijn om mijn lijstje nog groter te maken, dus heb je leuke suggesties, doe deze dan vooral. Series die ik ook heb gezien; Death Note, Mirai Nikki, Vampire Knight, Kuroshitsuji.

» Over die moeilijke tijd, dat was dit jaar. Het is nog niet opgelost en de mensen die hier al lang zitten zullen wel weten wat er allemaal is gebeurd. Wil je alsnog weten wat er is (sorry als ik soms uit mijn hum ben), dan kan je me een pm sturen.


Dat was het dan weer xD Vragen kan je altijd stellen en wees gerust, ik ben wel heel erg fan van Lightning, maar ik sla niet :3
Greetz, Wazz

Terug naar boven Ga naar beneden
jennifer

jennifer


Aantal berichten : 134
Tokens : 48

Characters
Characters:

WazBeertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: WazBeertje   WazBeertje Emptyvr nov 23, 2012 8:30 pm

Wazzie!!! You're the best. =D

Zo blij dat je hier bent, hopelijk nog veel gezellige tijden samen
en veel topics ofcourse!! <3

Grts Me, you're biggest fan =P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bluemoonhorses.actieforum.com/
Iro-Chan

Iro-Chan


Aantal berichten : 57
Tokens : 0

Characters
Characters:

WazBeertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: WazBeertje   WazBeertje Emptyvr nov 23, 2012 9:59 pm

Wazzeeeh <3


Welkom denk ik ? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

WazBeertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: WazBeertje   WazBeertje Emptyvr nov 23, 2012 11:45 pm

*leest de hele lap tekst*
Olaaa wazzeh! Veel plezier c':
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Ayize

Ayize


Aantal berichten : 104
Tokens : 55

Characters
Characters:

WazBeertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: WazBeertje   WazBeertje Emptyza nov 24, 2012 7:08 am

Thanks iedereen.

@Jenn: Wij gaan cker leuke topics doen :3
@Iro: Hiya :3
@Linn: Lol ya read it all xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WazBeertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: WazBeertje   WazBeertje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WazBeertje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Introduce-
Ga naar: