The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Just Tessa

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ilovepeeta

Ilovepeeta


Aantal berichten : 61
Tokens : 5

Characters
Characters:

Just Tessa Empty
BerichtOnderwerp: Just Tessa   Just Tessa Emptydo nov 22, 2012 9:16 am

Just Tessa Tumblr_mduo6s0pQV1rubvlmo1_500

Who

Nou ik ben Tessa, op WC bekend als TessaLyra. Ik woon in Haarlem, ik ga naar school in Aalsmeer voor de opleiding Dierenarts Assistente. Ik hoop deze opleiding wel af te maken en niet zoals mijn vorige twee opleidingen het te verkloten.

looks
1,81 meter, bruin geverfd haar, dik, normaal gezicht

Hates
Homofoobs, mensen die mij uitlachen om mijn keuzes

Loves
poedels, PEETA, jongens <3

Music

Nu iets waar iedereen mij voor gaat haten, ik HOU van Demi Lovato, ze is zo echt en ze is een echte inspiratiebron voor mij geweest wanneer ik in mijn dieptedal zat.
Voor de rest luister ik veel dupstep, hou ik van Simple Plan, three days grace, Evanescence, without temptation, Chef'special, christina Perry, Avril Lavigne, Green day en Jessie J

TV
Vampire diaries, Hawaii 5-O, The Mentalist, Revenge, NCIS (LA), Married with children, family guy, friends en American dad

Anime
Nou ik moet zeggen dat ik pas mijn eerste anime kijk. Fairytale en ik ben bij Episode 134 van de denk intussen 160. Ik heb nog een heel lijstje met dingen die ik moet kijken. JA SOULEATER STAAT DAAR OP, voor de verslaafde.

Problems

Nou mijn grootste probleem is dat ik altijd mijn problemen opkrop en die er in een keer uit gooi bij iemand die dan net te ver gaat, nu heb ik de laatste tijd wel dat ik meer praat. Gelukkig het heeft mij zelfs 4 jaar gekost om iets te vertellen aan mijn beste vriendin, waarna ik eigenlijk wel ontspoorde.
Verder kan ik goed overdrijven en zelf medelijden hebben als het om rouwen van mijn overledenen gaat. Zos is mijn dierbaarste vriendinnetje Romy, mijn 15 jarige labrador 25'11'11 overleden waar ik na bijna een jaar nu nog steeds mee 'struggle'
Ik word de laatste tijd elke keer gebroken als ik net mij weer goed voel en laat ik zeggen dat het mij dingen heeft laten doen die ik niet wilde doen.
Just Tessa Tumblr_mdtl81fVfr1rqz6mb
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

Just Tessa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Tessa   Just Tessa Emptydo nov 22, 2012 7:22 pm

Aww... Wat een leuke voorstelling! Ik luister ook graag Cristiana Perry, maar ik vind alleen 'Jar of Hearts' helemaal geweldig. Van Demi Lovato ben ik niet zo'n fan, maar Evanescence dan weer wel. En ik geloof niet dat jij dik bent, hoor. (Dat staat in je omschrijving). Misschien een beetje meer dan dunne meisjes, maar da's nog altijd niet dik en kan ook heel mooi zijn, wees trots op je lichaam :3 (Filosofisch, but yeah... xD)

Je bent niet de enige! Ik krop mijn problemen ook altijd op, maar op een gegeven moment barst je dan gewoon uit tegen iemand die je graag hebt. En dat van je hondje is ook helemaal niet erg, dat hebben meerdere mensen. Het is een teken dat het een leuke hond was en dat ze je veel gegeven heeft. :3

Anyway, welkom op de site, ik hoop dat je het hier heel leuk gaat hebben met ons! X
Terug naar boven Ga naar beneden
General Soof
Moderator
General Soof


Aantal berichten : 90
Tokens : 28

Characters
Characters:

Just Tessa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Tessa   Just Tessa Emptyvr nov 23, 2012 7:01 am

Yay Tessa is er ok :'D *superduperlaat*

I love "Married with children, family guy, friends en American dad" too <33
Veel succes met die awesome opleiding x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Just Tessa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Tessa   Just Tessa Emptyvr nov 23, 2012 9:33 am

Hello Tessa ;3
Welkom op mijn forumpje <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Just Tessa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Tessa   Just Tessa Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just Tessa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Introduce-
Ga naar: